Loading...
Close Menu

Mo chuntas

eFlow you first
Mo chuntas
Conas a oibríonn Mo Chuntas?
first
Iarmhéid ar mo chuntas ar líne

Féadfaidh cuntas iarphá nó réamhphá a bheith agat.

Le cuntais Phá-Phoist, is é an t-iarmhéid a fheiceann tú nuair a logálann tú isteach i do chuntas eFlow an t-iomlán do thurais ar do chuntas atá dlite ó fuair muid íocaíocht dheireanach.

Má úsáideann tú ár rogha Dola Taga ar do chuntas, áireofar leis seo an muirear míosúil € 1.23 in aghaidh an chlib.

Is é an méid a thógfar uait gach mí an t-iarmhéid a bhí dlite ar an lá deireanach den mhí roimhe sin.

I gcás cuntas Réamhphá, taispeánann an t-iarmhéid an méid creidmheasa atá fágtha agat ar do chuntas chun turais amach anseo a chlúdach.

Cén fáth go bhfuil iarmhéid lúide ar mo chuntas?
D’fhéadfadh go mbeadh méid lúide d’iarmhéid más cuntas Réamhphá é atá i gcreidmheas.

Más mian leat fáil amach cén fáth go bhfuil do chuntas pá Post i gcreidmheas is féidir leat teagmháil a dhéanamh linn ar líne, tríd an bpost, trí fhacs nó trínár leathanaigh Twitter nó Facebook.

An féidir liom íocaíocht a dhéanamh ar mo chuntas?
Féadfaidh custaiméirí pá Poist Cláraithe íocaíocht iomlán nó pháirteach a dhéanamh i dtreo a n-iarmhéid gan íoc ar eFlow.ie. Is bealach simplí é d’iarmhéid iomlán nó an t-iarmhéid go léir a íoc sula dtógtar an íocaíocht uathoibríoch níos déanaí sa mhí.

Más custaiméir Réamhphá thú, is féidir an ghné ar líne ‘Déan Íocaíocht’ a úsáid chun creidmheas a chur le do chuntas de láimh.

Cathain a thógfar íocaíochtaí uathoibrithe eFlow ó mo chuntas?

Tógtar íocaíochtaí míosúla ar chuntais Post-phá idir an 12ú agus an lá deiridh de gach mí. Más mian leat níos mó smachta a fháil ar nuair a dhéanann tú íocaíochtaí linn, is féidir leat an rogha ‘Déan Íocaíocht’ a roghnú ar eFlow.ie agus cuid de bhille na míosa reatha nó cuid de a íoc. Tógfar aon iarmhéid atá fágtha sa ghnáthphróiseas íocaíochta uathoibrithe.

Ar an drochuair, nílimid in ann dáta cruinn a sholáthar / a bhunú nuair a thógtar an íocaíocht ó do chuntas bainc. Tá na híocaíochtaí míosúla dlite uathoibrithe agus déanann bainc iad a phróiseáil ag tosú ón 12ú lá de gach mí, ní roimhe sin.

Gearrtar riaráistí in aghaidh na míosa ar chustaiméirí pá eFlow Post. Ciallaíonn sé seo go gclúdaíonn an méid a asbhaineadh as do mhodh íocaíochta an mhí seo turais a rinneadh an mhí seo caite.

I gcás cuntas Réamhphá, iarrfaimid íocaíocht go huathoibríoch ó do mhodh íocaíochta cláraithe a luaithe a thiteann d’iarmhéid faoi thairseach an chuntais de € 12.00.

Conas is féidir liom mo ráitis a fheiceáil?
Má roghnaíonn tú do ráitis a fháil trí r-phost, seolfaimid nasc chuig do ráiteas chugat gach mí. Teastóidh d’ainm úsáideora agus pasfhocal eFlow uait chun rochtain a fháil air.

Is féidir leat féachaint ar do ráitis eFlow freisin trí logáil isteach i do chuntas eFlow agus an nasc ‘Féach ar do ráitis’ a roghnú ar an leathanach ‘Forbhreathnú’. Tabharfaidh sé seo tú chuig an rannán ‘Mo Bhille’ áit ar féidir leat do ráitis eFlow a fheiceáil agus a íoslódáil le 18 mí anuas.

Cliceáil ar an nasc ‘PDF’ in aice le haon mhí chun do ráiteas don mhí sin a fheiceáil. Nuair a osclaítear an ráiteas, is féidir leat ‘Sábháil mar…’ a roghnú chun an comhad a íoslódáil.

Conas is féidir liom liosta iomlán na dturas dola a rinne mé a fheiceáil?
Chun liosta de do thurais a fheiceáil, logáil isteach i do chuntas eFlow agus cliceáil ‘Journey and Payments’. Anseo, is féidir leat raon dáta a roghnú chun gach turas a fheiceáil le linn tréimhse sainithe. Féadfaidh tú do thurais a scagadh freisin chun féachaint ar thurais díreach M50, nó turais ar aon dola-bhóithre eile in Éirinn (do chustaiméirí a úsáideann ár rogha Dola Clibeanna).
Cad iad na modhanna íocaíochta is féidir liom a úsáid le eFlow?

Má chláraíonn tú le haghaidh cuntas iarphá nó réamhphá eFlow M50, glacfar leis na modhanna íocaíochta seo a leanas ar do chuntas:

  • Cárta creidmheasa víosa
  • MasterCard
  • Cárta Dochair Víosa (ó chuntais bhainc ainmnithe na euro in Éirinn amháin)
  • Dochar díreach (ó chuntais reatha ainmnithe na euro in Éirinn amháin)
Cad a tharlóidh mura bhfuil go leor airgid i mo chuntas bainc nuair a dhéantar an íocaíocht?
Má theipeann ar iarratas ar íocaíocht, tabharfaimid fógra i scríbhinn duit (trí ríomhphost nó litir, ag brath ar an gcaoi a ndéanaimid comhfhreagras leat).

Déanfaimid iarracht an íocaíocht a ghlacadh go huathoibríoch tar éis cúpla lá eile. Má tá ár rogha Tollála Clibeanna á úsáid agat, ní oibreoidh do chlib (í) má theipeann ar an gcéad iarracht íocaíochta. Má theipeann ar an dara hiarracht, cuirfear do chuntas ar fionraí agus ní chumhdófar d’fheithicil ar aon dola-bhóthar. Gearrfar an ráta dola neamhchláraithe ort sa chás seo.

Má chuirtear do chuntas ar fionraí, féadfaidh tú é a athghníomhachtú trí íocaíocht a dhéanamh ar an iarmhéid iomlán gan íoc agus trí mhodh íocaíochta bailí a chur leis nó a athghníomhachtú ar do chuntas ionas gur féidir lenár gcóras an íocaíocht a dhéanamh go huathoibríoch.

Cad é an difríocht idir Clib agus Físeán M50 ar mo chuntas eflow

Conas a oibríonn dola físe M50

  1. Is féidir leat taisteal ar Mhótarbhealach M50 Bhaile Átha Cliath láithreach. Ní léann ár gceamara ach do phláta ceadúnais gach uair a thaistealaíonn tú idir J6 agus J7 ar an M50 agus gearrann sé an turas chuig do chuntas eFlow.
  2. Le dola físe M50, sábhálfaidh tú € 0.50 gach uair a úsáideann tú an M50

Cuimhnigh, le do thoil, ní féidir le custaiméirí a úsáideann ár rogha Dola Físeáin sin a dhéanamh ach do Bhóthar Dola an M50. Má úsáideann tú dola-bhóithre eile *, beidh ort na dolaí a íoc ag an mboth agus tú á n-úsáid.

Oibríonn ár rogha Dola Clibeanna ar gach dola-bhóthar in Éirinn agus tá táille mhíosúil bainistíochta cuntas de € 1.00 + CBL (€ 1.23) in aghaidh an chlib. Le cuntas tag, gheobhaidh tú lascaine € 1.00 ar gach turas dola M50. Mar sin féin, is féidir le custaiméirí Tag Tolling na lánaí sainráite a úsáid ag aon dola eile in Éirinn, ach ní féidir le custaiméirí Video Tolling.

Sonraí & Rochtain ar Chuntais
first
Ní féidir liom logáil isteach

Tá roinnt cúiseanna ann nach féidir leat logáil isteach ar eFlow.ie:

  1. Tá an cuntas dúnta nó ar feitheamh dúnta. Má tá do chuntas dúnta nó ar feitheamh dúnta, ní bheidh tú in ann logáil isteach i eFlow.ie
  2. Ainm úsáideora nó ar do phasfhocal Mícheart.

Má tá deacrachtaí agat rochtain a fháil ar do chuntas, féadfaidh tú d’ainm úsáideora a aisghabháil nó do phasfhocal a athshocrú ag an scáileán logála isteach nó trí theagmháil a dhéanamh lenár ngníomhairí seirbhíse do chustaiméirí.

Chun d’ainm úsáideora a aisghabháil, beidh uimhir pláta cláraithe feithicle de dhíth ort ar an gcuntas, do sheoladh ríomhphoist, agus freagróidh tú do cheist slándála. Má mheaitseálann do chuid faisnéise go léir leis an méid atá againn ar chomhad, seolfaimid r-phost chuig an seoladh atá liostaithe ar do chuntas le d’ainm úsáideora.

Chun do phasfhocal a athshocrú, beidh uimhir pláta cláraithe na feithicle atá gníomhach ar an gcuntas, d’ainm úsáideora agus do sheoladh ríomhphoist de dhíth ort, agus an freagra ar do cheist slándála. Má oireann do chuid faisnéise go léir leis an méid atá againn ar chomhad, seolfaimid r-phost chugat le nasc chun do phasfhocal a athrú. Mura bhfuil an seoladh ríomhphoist ar an gcuntas in úsáid a thuilleadh, is féidir leat teagmháil a dhéanamh linn trí Facebook nó Twitter chun rochtain ar do chuntas a athbhunú.

 

Caithfidh mé mo phasfhocal a aisghabháil
Ní féidir liom uimhir chláraithe feithicle feithicle a bheith ag teastáil uait, atá gníomhach ar do chuntas, d’ainm úsáideora, agus do sheoladh ríomhphoist (mar atá sí ar an gcomhad) Ansin beidh ort freagra do cheist slándála a thabhairt. t logáil isteach Má mheaitseálann do chuid faisnéise go léir leis an méid atá againn ar chomhad, seolfaimid nasc chugat ansin chun do phasfhocal a athrú.

Fós ag dtrioblóid? Déan teagmháil linn ar Facebook nó Twitter

Caithfidh mé m’ainm úsáideora a aisghabháil

Is féidir leat d’ainm úsáideora a fháil ar aon chomhfhreagras a chuir eFlow chugat. Mura bhfuil aon chomhfhreagras ar fáil agat, is féidir leat d’ainm úsáideora a aisghabháil ar shuíomh Gréasáin eFlow. Teastóidh ceann de na huimhreacha cláraithe feithicle uait, atá gníomhach ar do chuntas, agus do sheoladh ríomhphoist (mar atá sé ar chomhad).

Ansin beidh ort freagra do cheist slándála a thabhairt. Má mheaitseálann do chuid faisnéise go léir leis an méid atá againn ar chomhad, seolfaimid r-phost chuig an seoladh atá liostaithe ar do chuntas le d’ainm úsáideora. Nó, mura bhfuil ainm úsáideora curtha ar bun agat do do chuntas fós, is féidir leat é sin a dhéanamh anseo.

Má theastaíonn cúnamh uait, ní gá ach tweet a chur chugainn (@eflow_freeflow) agus cabhróimid leat é a aisghabháil.

Tabhair faoi deara le do thoil: ní féidir ainmneacha úsáideora a athrú. Fanann an t-ainm úsáideora mar an gcéanna ar feadh ré an chuntais.

Is mian liom m’ainm úsáideora a athrú
Ní féidir ainmneacha úsáideora a athrú. Fanann an t-ainm úsáideora mar an gcéanna ar feadh ré an chuntais.
Mo phasfhocal agus ainm úsáideora a chur ar bun

Is féidir leat do chuntas ar líne a ghníomhachtú anseo. Gníomhaíonn tú do chuntas ar líne trí d’ainm úsáideora, pasfhocal agus ceist slándála a bhunú. Ligeann sé seo duit logáil isteach.

Chun seo a dhéanamh, beidh d’uimhir chuntais eFlow, sloinne agus uimhir chláraithe feithicle gníomhach de dhíth ort.

Is féidir leat na sonraí seo go léir a fháil ar an litir fáilte, a phostáiltear chugat tar éis duit clárú. Má tá an litir fáilte curtha amú agat, déan teagmháil linn trínár leathanaigh Twitter nó Facebook agus cuirfimid do chuid sonraí ar fáil duit.

Fíorú seoladh ríomhphoist
Cinntíonn fíorú do sheoladh ríomhphoist go bhfuil do sheoladh ríomhphoist ceart againn, rud atá tábhachtach chun críocha slándála agus cosanta sonraí.

Fanfaidh do chuntas eFlow gníomhach, is cuma an bhfuil do sheoladh ríomhphoist ar an gcuntas fíoraithe nó nach bhfuil.

Seolfar r-phost fíoraithe le nasc a fhíoróidh, nuair a chliceálfar é, do sheoladh ríomhphoist. Rachaidh an nasc seo in éag tar éis seacht lá, ach is féidir ríomhphost fíoraithe nua a iarraidh trínár bhfoirm ar líne nó trínár leathanaigh Twitter nó Facebook.

Athraigh d’uimhir theileafóin, seoladh poist nó seoladh ríomhphoist ar chuntas

Chun do chuid sonraí teagmhála a chur in eagar:

  1. Logáil isteach i do chuntas. Roghnaigh ‘My Details’ sa scáileán Forbhreathnú Cuntais.
  2. Roghnaigh ‘Edit’ faoi na socruithe Sonraí Pearsanta.
  3. Roghnaigh athruithe ‘Sábháil’ chun an t-athrú a dhearbhú.

B’fhéidir go mbeidh ort do chuntas ar líne a ghníomhachtú sular féidir leat logáil isteach.

Tabhair faoi deara le do thoil: Má tá d’fheithicil cláraithe chuig seoladh roimhe seo agus má d’athraigh tú seoladh le déanaí, déan cinnte le do thoil go gcuireann tú Rannán SD DVC na Roinne Iompair, Turasóireachta agus Spóirt ar an eolas ina n-oifig sa tSionainn, ionas gur féidir a dtaifid tiománaí a nuashonrú.

Do cheist slándála a athrú

Chun do cheist slándála a athrú:

  1. Logáil isteach i do chuntas, cliceáil ‘Mo Shonraí’ ar an scáileán Forbhreathnú Cuntais.
  2. Scrollaigh síos go ‘Socruithe Pasfhocal & Slándála’.
  3. Roghnaigh ‘Cruthaigh pasfhocal nua nó ceist slándála’.
  4. Roghnaigh do cheist slándála nua agus cuir isteach an freagra.
  5. Roghnaigh ‘Sábháil Athruithe’.

Nó, má rinne tú dearmad ar do fhreagra slándála, is féidir leat é a aisghabháil trí theagmháil a dhéanamh lenár bhfoireann meán sóisialta ar Twitter nó Facebook.

Conas úsáideoir údaraithe a chur le mo chuntas
  1. Logáil isteach i do chuntas.
  2. Roghnaigh ‘My Details’ sa scáileán Forbhreathnú Cuntais.
  3. Scrollaigh síos go Teagmhálacha Údaraithe.
  4. Roghnaigh ‘Cuir Teagmhálaí Nua’ leis agus ansin líon isteach sonraí an duine / na ndaoine ar mhaith leat a chur leis.

Nuair a chuirtear le do chuntas é, is féidir le hÚsáideoir Údaraithe labhairt le eFlow faoi do chuntas thar do cheann. Féadfaidh tú aon líon Úsáideoirí Údaraithe a chur le cuntas amháin.

Féadfaidh úsáideoirí údaraithe iarraidh ar fheithiclí a nuashonrú ar an gcuntas nó a gcuid sonraí íocaíochta féin a chur leo. Mar sin féin, ní féidir leo a iarraidh an cuntas a dhúnadh, Úsáideoirí Údaraithe breise a chur leis, an seoladh a athrú, nó sonraí íocaíochta nach bhfuil ina n-ainm a chur leis / a nuashonrú.

Do Chuntas eFlow a dhúnadh

Chun do chuntas a dhúnadh, beidh ort teagmháil a dhéanamh linn agus treoróidh gníomhaire seirbhíse do chustaiméirí tú tríd an bpróiseas. Féadfaidh tú d’iarratas a sheoladh trínár bhfoirm ar líne, post, facs nó trínár leathanaigh Twitter nó Facebook.

Tabhair faoi deara le do thoil: Sula ndúnann tú do chuntas, caithfear gach íocaíocht gan íoc a dhéanamh, agus caithfear aon chlibeanna eFlow a bhaineann le do chuntas clibe a sheoladh ar ais chuig:
eFlow,
PO BOX 13294,
South City DSU
Cork.

De réir phointe 16.2 de Théarmaí agus Coinníollacha eFlow, tá muirear de € 20.00 ar gach tag eFlow neamhréitithe. Nuair a bheidh do chuntas á dhúnadh nó dúnta, ní bheidh tú in ann rochtain a fháil air ar líne ag eFlow.ie. Ní féidir cuntais dhúnta a athoscailt.