Loading...
Close Menu
Táimid ar an eolas faoi theachtaireachtaí téacs amhrasacha a deir gur ó eFlow iad. Ná hoscail naisc ar bith uathu seo teachtaireacht eile. Tuilleadh Eolais a fháil anseo.
Rinneamar ár dTéarmaí agus Coinníollacha a nuashonrú le déanaí. Cliceáil anseo le haghaidh achoimre ar na hathruithe seo.

Cairt Chustaiméirí

eFlow you first
Soláthraíonn an Chairt um Sheirbhís do Chustaiméirí faisnéis faoin tseirbhís seirbhíse do chustaiméirí ar cheart duit a bheith ag súil léi a fháil agus tú i dteagmháil le eFlow. Ag eFlow, glacann muid cur chuige an chéad chustaiméara chun do shaol a dhéanamh níos éasca agus gan stró. Tá sé mar aidhm againn seirbhís ardchaighdeáin a sholáthar agus freagra tráthúil a sholáthar ar do chuid fiosruithe i gcónaí. Is iad ár mbunluachanna an fórsa tiomána taobh thiar de gach rud a dhéanaimid, ó na cinntí a dhéanaimid go dtí an bealach a ndéanaimid idirghníomhú lenár gcustaiméirí.
Tiomanta do Chustaiméirí
Tá ár gcustaiméirí tábhachtach dúinn. Éistimid agus déanaimid ár ndícheall seirbhís a sholáthar atá ceart duitse.
Áisiúlacht
Táimid tiomanta don saol laethúil a dhéanamh níos éasca duit.
Cothroime
Bímid ag plé leat ar bhealach cóir, macánta agus measúil. Táimid tiomanta do bheith oscailte agus trédhearcach maidir leis an gcaoi a ndéanaimid cumarsáid.
Forásach
Déanaimid ár ndícheall muid féin a fheabhsú chun réitigh níos cliste a sholáthar a chuirfidh le todhchaí níos fearr.

Conas is féidir leat Cuidiú Linn Cuidiú Leat

Is mór againn aiseolas ónár gcustaiméirí chun cabhrú linn ár seirbhísí a fheabhsú. Má tá aon trácht nó moladh agat faoinár seirbhís, ba bhreá linn cloisteáil uait.

Conas gearán a dhéanamh faoi eFlow

Uaireanta is féidir rudaí a dhéanamh mícheart agus b’fhéidir nár chomhlíon an tseirbhís a fuair tú do chuid ionchais. Má tharlaíonn sé seo, molaimid duit teagmháil a dhéanamh linn. Oibrímid nós imeachta gearán a bhféadfadh custaiméirí a bhraitheann leas a bhaint as
go mb’fhéidir nár caitheadh ​​go leordhóthanach leo, go cúirtéiseach nó go cóir agus iad ag déileáil le eflow. Déanfaidh muid imscrúdú críochnúil ar do ghearán agus tabharfar freagra air laistigh de na hamlínte

AISEOLAS / CEISTEANNA *

Déileálfaimid le gach ceist ar bhealach cóir gairmiúil. Déanfar gach iarracht do cheist a réiteach ar an gcéad teagmháil agus chun sástacht an chustaiméara agus eFlow araon.
Díospóidí & Gearáin:
5 Lá Gnó
Aisíocaíochtaí:
48 Uaireanta
* Tá do chuid faisnéise cosanta faoin dlí faoin Acht um Chosaint Sonraí.