Cairt Chustaiméirí

eFlow you first
Soláthraíonn an Chairt um Sheirbhís do Chustaiméirí faisnéis faoin tseirbhís seirbhíse do chustaiméirí ar cheart duit a bheith ag súil léi a fháil agus tú i dteagmháil le eFlow. Ag eFlow, glacann muid cur chuige an chéad chustaiméara chun do shaol a dhéanamh níos éasca agus gan stró. Tá sé mar aidhm againn seirbhís ardchaighdeáin a sholáthar agus freagra tráthúil a sholáthar ar do chuid fiosruithe i gcónaí. Is iad ár mbunluachanna an fórsa tiomána taobh thiar de gach rud a dhéanaimid, ó na cinntí a dhéanaimid go dtí an bealach a ndéanaimid idirghníomhú lenár gcustaiméirí.
Tiomanta do Chustaiméirí
Tá ár gcustaiméirí tábhachtach dúinn. Éistimid agus déanaimid ár ndícheall seirbhís a sholáthar atá ceart duitse.
Áisiúlacht
Táimid tiomanta don saol laethúil a dhéanamh níos éasca duit.
Cothroime
Bímid ag plé leat ar bhealach cóir, macánta agus measúil. Táimid tiomanta do bheith oscailte agus trédhearcach maidir leis an gcaoi a ndéanaimid cumarsáid.
Forásach
Déanaimid ár ndícheall muid féin a fheabhsú chun réitigh níos cliste a sholáthar a chuirfidh le todhchaí níos fearr.

Conas is féidir leat Cuidiú Linn Cuidiú Leat

Is mór againn aiseolas ónár gcustaiméirí chun cabhrú linn ár seirbhísí a fheabhsú. Má tá aon trácht nó moladh agat faoinár seirbhís, ba bhreá linn cloisteáil uait.

Conas gearán a dhéanamh faoi eFlow

Uaireanta is féidir rudaí a dhéanamh mícheart agus b’fhéidir nár chomhlíon an tseirbhís a fuair tú do chuid ionchais. Má tharlaíonn sé seo, molaimid duit teagmháil a dhéanamh linn. Oibrímid nós imeachta gearán a bhféadfadh custaiméirí a bhraitheann leas a bhaint as
go mb’fhéidir nár caitheadh ​​go leordhóthanach leo, go cúirtéiseach nó go cóir agus iad ag déileáil le eflow. Déanfaidh muid imscrúdú críochnúil ar do ghearán agus tabharfar freagra air laistigh de na hamlínte

CORRESPONDENCE *

Déanaimid ár ndícheall freagra soiléir agus cruinn a thabhairt ar do chomhfhreagras laistigh de na frámaí ama seo a leanas:
Webchat:
Freagra an lá céanna:
Social Media:
30 nóiméad
Litir (Post):
3 Lá.
Ríomhphost / Facs:
6 uair an chloig.

TEILIFÍS *.

Geallaimid go bhfreagróidh muid 95% de ghlaonna laistigh de 20 soicind dár seirbhísí 0818 ar an gcéad iarracht.

AISEOLAS / CEISTEANNA *

Déileálfaimid le gach ceist ar bhealach cóir gairmiúil. Déanfar gach iarracht do cheist a réiteach ar an gcéad teagmháil agus chun sástacht an chustaiméara agus eFlow araon.
Díospóidí & Gearáin:
5 Lá Gnó
Aisíocaíochtaí:
48 Uaireanta
* Tá do chuid faisnéise cosanta faoin dlí faoin Acht um Chosaint Sonraí.