Loading...
Close Menu
Táimid ar an eolas faoi theachtaireachtaí téacs amhrasacha a deir gur ó eFlow iad. Ná hoscail naisc ar bith uathu seo ná ó aon teachtaireacht amhrasach eile. Tuilleadh Eolais a fháil anseo.

Ceisteanna Coitianta Cabhlaigh agus Gnó

eFlow you first
Ceisteanna Coitianta Cabhlaigh agus Gnó
first
Ba mhaith liom labhairt le mo bhainisteoir cuntas
Má sannadh bainisteoir cuntas eFlow duit agus gur mhaith leat labhairt leo, déan teagmháil leis an Roinn Cabhlaigh trí na sonraí thíos a úsáid. Seachas sin, is féidir leat teagmháil a dhéanamh le eFlow anseo.

Fón: 0818 50 50 80
Intl: +353 (0)1 8770470
Ríomhphost: businessaccount@eflow.ie

Conas a chuirim / bainim úsáideoir as mo chuntas?

Chun úsáideoir a chur leis nó a bhaint de do chuntas gnó:

  • Logáil isteach ar eFlow.ie le d’ainm úsáideora agus do phasfhocal.
  • Ón scáileán Painéal Forbhreathnaithe, cliceáil 'Bainistíocht Úsáideora' sa bharra taobh. Chun úsáideoir a chur leis, cliceáil an cnaipe 'Cuir úsáideoir nua leis' agus líon isteach na sonraí cuí.
  • Chun úsáideoir a bhaint, cliceáil an tsaighead anuas in aice le hainm an úsáideora agus roghnaigh 'Bain.'
Conas is féidir liom leibhéal rochtana úsáideora ar mo chuntas a athrú?

Leibhéal rochtana úsáideora cuntas gnó a athrú:

  • Logáil isteach ar eFlow.ie le d’ainm úsáideora agus do phasfhocal.
  • Ón scáileán Forbhreathnú Cuntais, cliceáil 'Bainistíocht Úsáideoirí' sa bharra taobh clé.
  • Chun leibhéal rochtana úsáideora a chur in eagar, cliceáil an tsaighead in aice le hainm an úsáideora agus roghnaigh 'Edit.'
Conas is féidir liom fo-chuntas a oscailt?

Fo-chuntas a oscailt ar do chuntas gnó

  • Logáil isteach ar eFlow.ie le d’ainm úsáideora agus do phasfhocal.
  • Cliceáil ar an gcnaipe anuas ar thaobh dheis Chuntas an Chustaiméara
  • Ansin, brúigh “Achoimre Fo-Chuntais” tá sé seo suite faoin gceannteideal um Sheirbhís do Chustaiméirí
  • Cliceáil ar “Create Sub Account” ar thaobh na láimhe deise den leathanach. agus ansin an fhaisnéis riachtanach a líonadh isteach
Conas a dhúnfaidh mé fo-chuntas?

Fo-chuntas a dhúnadh ar do chuntas gnó

  • Logáil isteach ar eFlow.ie le d’ainm úsáideora agus do phasfhocal.
  • Téigh go dtí uimhir chuntais an chustaiméara in aice le hainm an chustaiméara ar an Forbhreathnú Cuntais. Cliceáil ar an mír roghchláir seo agus beidh rogha anuas le feiceáil
  • Ón áit seo beidh tú in ann ‘Close Account’ a fheiceáil faoi ‘Customer Service’. Lean ar aghaidh le cliceáil air seo agus ansin an fhaisnéis riachtanach a líonadh isteach
Conas a chuirim / bainim úsáideoir ar fho-chuntas?

Chun úsáideoir a chur leis nó a bhaint de do chuntas gnó:

  • Logáil isteach ar eFlow.ie le d’ainm úsáideora agus do phasfhocal.
  • Ón scáileán Painéal Forbhreathnaithe, cliceáil 'Bainistíocht Úsáideora' sa bharra taobh. Chun úsáideoir a chur leis, cliceáil an cnaipe 'Cuir úsáideoir nua leis' agus líon isteach na sonraí cuí.
  • Chun úsáideoir a bhaint, cliceáil an tsaighead anuas in aice le hainm an úsáideora agus roghnaigh 'Bain.'
Íocaíocht a dhéanamh ar do chuntas Breisithe
Má tá cuntas breisithe agat, is féidir leat creidmheas a chur le do chuntas trí chliceáil ar an rogha ‘Déan Íocaíocht’ sa rannán ‘Mo Chuntas - Forbhreathnú’.

Anseo, is féidir leat íocaíocht a dhéanamh trí úsáid a bhaint as modh íocaíochta atá ann cheana nó as cárta creidmheasa / dochair nua.

Má tá do chuntas ar fionraí, ní dhéanfar é a athghníomhachtú go dtí go mbeidh an t-iarmhéid diúltach ar do chuntas glanta agus go gcuirfear nó go n-athghníomhachtófar modh íocaíochta bailí ar an gcuntas.

Tabhair faoi deara le do thoil: Tógtar íocaíochtaí ar sceideal uathoibríoch agus ní gá íocaíochtaí láimhe a dhéanamh.

Custaiméirí Revolut
Ar 31 Nollaig 2020, tháinig deireadh leis an idirthréimhse Brexit leis an AE. Ag eFlow, ba mhaith linn a chinntiú nach gcuirfidh an RA a fhágann an AE isteach ar ár gcustaiméirí

I láthair na huaire, má tá Dochar Díreach Revolut curtha ar bun agat mar cheann de do mhodhanna íocaíochta.

Fuair ​​tú fógra le déanaí ó Revolut chun a chur in iúl duit gur athraigh siad an Uimhir Chuntais Bainc Idirnáisiúnta (IBAN) a úsáideann tú chun íocaíochtaí bainc a fháil. Úsáidtear do IBAN in íocaíochtaí le bainc eile nó uathu, agus íocaíochtaí rialta le nó ó ghnólachtaí cosúil linne féin, eFlow. Tosaíonn do IBAN nua le ‘LT’ agus cuirtear ‘GB’ in ionad do shean-IBAN. Is féidir leat do IBAN nua a fháil trí d’íomhá Próifíle a roghnú san aip Revolut, tapáil ar “Sonraí an chuntais” agus ansin cuntas a roghnú. Chun aon chur isteach a sheachaint, beidh ort an IBAN nua seo a sholáthar dúinn anseo i eFlow chun do dhochar díreach a nuashonrú leis na sonraí nua seo.

Mar is gnáth, is é slándáil do chuid sonraí ár gcéad tosaíocht. Is é an bealach is sábháilte chun do chuntas a nuashonrú ná dul chuig www.eflow.ie má tá rochtain agat ar chuntas ar líne nó mar rogha air sin is féidir leat glaoch ar ár n-ionad teagmhála ar aon cheann de na huimhreacha teagmhála atá liostaithe anseo.

Cathain a dhéantar íocaíocht gach mí?
Tógtar íocaíochtaí míosúla ar chuntais Iar-Phá idir an 12ú agus an lá deiridh de gach mí. Más mian leat níos mó smachta a fháil ar nuair a dhéanann tú íocaíochtaí linn, is féidir leat an rogha ‘Déan Íocaíocht’ a roghnú ar eFlow.ie agus cuid de bhille na míosa reatha nó cuid de a íoc. Tógfar aon iarmhéid atá fágtha sa ghnáthphróiseas íocaíochta uathoibrithe.

Ar an drochuair, nílimid in ann dáta cruinn a sholáthar / a bhunú nuair a thógtar an íocaíocht ó do chuntas bainc. Tá na híocaíochtaí míosúla dlite uathoibrithe agus déanann bainc iad a phróiseáil ag tosú ón 12ú lá de gach mí, ní roimhe sin.

Gearrtar riaráistí in aghaidh na míosa ar chustaiméirí eFlow Post Pay. Ciallaíonn sé seo go gclúdaíonn an méid a bhaintear as do mhodh íocaíochta an mhí seo turais a rinneadh an mhí seo caite.

I gcás cuntas Breisithe, iarrfaimid íocaíocht go huathoibríoch ó do chárta creidmheasa / dochair nó dochair dhíreach a luaithe a thiteann d’iarmhéid faoi thairseach an chuntais de € 12.00.

An féidir mo dháta íocaíochta a athrú?
Faoi láthair, ní féidir an dáta a athrú nuair a thógfar íocaíocht go huathoibríoch ó do chuntas eFlow.

Mar sin féin, más mian leat íocaíocht uathoibríoch a dhéanamh le eFlow i dtreo dheireadh na míosa, féadfaidh tú íocaíocht láimhe a dhéanamh i gcoinne an mhéid atá gan íoc ar do chuntas.

Conas is féidir liom mo mhéid breisithe a athrú ar mo chuntas Réamhphá?
  1. Logáil isteach i do chuntas le d’ainm úsáideora agus do phasfhocal.
  2. Cliceáil ‘Mo Bhille’.
  3. Cliceáil ‘Roghanna Íocaíochta’ agus scrollaigh síos go ‘Cineál Billeála’.
  4. Sa roghchlár anuas Méid Breise, roghnaigh an méid breisithe atá uait.

Tabhair faoi deara le do thoil: Is é an t-íosmhéid breisithe ná € 30.00, agus is é an t-uasmhéid ná € 1000.00. Má theastaíonn méid breisithe níos mó uait, déan teagmháil linn.

Tá mo chuntas ar fionraí, conas is féidir liom é seo a shocrú?

Tá mo chuntas ar fionraí - conas is féidir liom é seo a shocrú?

Tá dhá chéim ann chun do chuntas eFlow a athghníomhachtú:

  1. Íoc an t-iarmhéid iomlán gan íoc.
  2. Nuashonraigh na sonraí íocaíochta ar do chuntas.

Chun an t-iarmhéid ar do chuntas a íoc, logáil isteach i do chuntas agus cliceáil ‘Déan íocaíocht’. Ag an bpointe seo, is féidir leat cárta íocaíochta nua nó dochar díreach a chur le do chuntas (ag baint úsáide as an rogha ‘+ Cuir Modh Íocaíochta nua’ leis).

Nuair a bheidh an t-iarmhéid iomlán gan íoc íoctha, beidh ort modh íocaíochta bailí nua a chur leis an gcuntas nó modh íocaíochta roimhe seo a athghníomhachtú, mura bhfuil sin déanta agat cheana.

Nuair a bheidh an dá eagrán seo ceartaithe, bainfear do chuntas ó fhionraí.

Cén fáth go gcuirtear mo chuntas ar fionraí?
Cuireadh do chuntas ar fionraí toisc nach raibh muid in ann íocaíocht a bhaint as do mhodh íocaíochta cláraithe dhá uair.

Tabhair faoi deara le do thoil: Mar gheall ar fhionraí cuntais, ní féidir turais a chur leis an gcuntas cláraithe. Má chuirtear cuntas cláraithe le clib ar fionraí, tiocfaidh an chlib neamhghníomhach agus ní oibreoidh sé ar dhola an M50 ná ar aon dola-bhóithre eile. Gearrfar aon turas M50 a dhéanann d’fheithicil (í) fad a bheidh do chuntas ar fionraí ag an ráta neamhchláraithe. Ciallaíonn sé seo go mbeidh ort dola a íoc faoin spriocdháta an lá dar gcionn 8pm chun pionóis dhéanacha a sheachaint. Ag bothanna dola, beidh ort stopadh agus íoc ag an mboth má chuirtear do chuntas ar fionraí.

Íocaíochtaí SEPA agus Dochair Dhírigh
Is tionscnamh de chuid an AE é Limistéar Íocaíochtaí Euro Aonair (SEPA) atá deartha chun an bealach a ndéantar íocaíochtaí leictreonacha a phróiseáil san AE a athrú. Ciallaíonn sé seo nach mbeidh aon difríocht idir íocaíocht a dhéanamh in aon tír i gcrios SEPA agus íocaíocht a dhéanamh in Éirinn.

Roimhe seo, d’oibrigh dochair dhíreacha trí uimhreacha cuntas bainc agus cóid sórtála a úsáid. Le SEPA, cuirtear Uimhir Chuntais Bhainc Idirnáisiúnta (IBANanna) agus Cóid Aitheantóra Bainc (BICanna) ina n-ionad.

Custaiméirí Dochair Dhíreacha atá ann cheana
Níl aon athrú ar chustaiméirí dochair dhírigh atá ann. Amhail an 26 Deireadh Fómhair 2017, déanfaimid do chuid sonraí ar eFlow.ie a nuashonrú go huathoibríoch. Ní ghearrfar aon táille ort as seo. Déanaimid sonraí íocaíochta ón sean-fhormáid a nuashonrú go huathoibríoch go formáid nua SEPA.
Custaiméirí Dochair Dhírigh Nua nó Nuashonraithe
Maidir le custaiméirí nua eFlow, nó iad siúd atá ag nuashonrú a modh íocaíochta dochair dhírigh, beidh ar do BIC agus IBAN dochair dhíreach a bhunú le eFlow. Gheobhaidh tú na huimhreacha seo ó do ráitis bhainc nó is féidir leat dul chuig Cónaidhm Baincéireachta agus Íocaíochtaí Éireann chun cabhrú leat na sonraí a theastaíonn uait a ghiniúint.

Cliceáil anseo